Opakování znalostí o přírodě a životním prostředí kolem nás. Opakování je připraveno pro závěr školního roku. Vzhledem k většímu množství připravených otázek lze testy spustit vícekrát.
Opakovací testíky: tři opakovací testíky pro závěr školního roku.
První testík je zaměřen na živočichy, druhý na rostliny a třetí na všeobecné znalosti.
V každém testíku je žáku předloženo deset otázek s třemi variantními odpověďmi, z nichž jedna je správná.
Opakujeme: je nám předloženo 15 otázek s variantními odpověďmi – testík –
Moje kniha o…
Zvol si libovolného živočicha nebo rostlinu z probíraných ekosystémů. Shromáždi co nejvíc informací a obrázků. Tvým úkolem je vytvořit knihu. Ta musí obsahovat:
– úvodní stranu s názvem Moje kniha o…, tvé jméno a příjmení, škola a třída
– kde živočicha či rostlinu můžeme najít. Uveď přesné místo výskytu.
– popis – jak vypadá, nápadné znaky, odlišnosti od jiných příbuzných druhů
– čím se živí
– způsob rozmnožování
– zajímavost
Všechny stránky musí být doplněny vlastními kresbami.
Pokud vytvoříš ještě další stránky, bude to jistě zajímavější.
Plánování učiva po jednotlivých týdnech na měsíc květen spolu s informacemi pro rodiče. týden: od…
Plánování učiva po jednotlivých týdnech na měsíc duben spolu s informacemi pro rodiče. 1. týden:…
Plánování učiva po jednotlivých týdnech na měsíc březen spolu s informacemi pro rodiče. 1. týden:…
Plánování učiva po jednotlivých týdnech na měsíc únor spolu s informacemi pro rodiče. 1. týden:…
Tradičně na konci března hrajeme ve III. třídě některé z pověstí. Pro letošní školní rok…
Druhá část početnice přináší další příklady pro bystření rozumu. Bystrý rozum poté každému může pomoct…